YORUM VE TALEPLER

Önceki Yorum ve Talepler

Gönderen: Satınalma Müdürü Kurumsal Sürekli Müşteri (6/19/2014)
Talep:
Sayın Tedarikçimiz;
Son 5 yıldır sürekli müşteriniz olarak, tarafımıza bildirdiğiniz yeni yapılanmanızı tebrik ediyoruz. bu bağlamda bizler gibi sürekli ve kurumsal müşterileriniz için sizlerden tedarik ettiğimiz sarf malzeme, test kiti, yedek parça gibi kalemlerde ne şekilde indirim ve avantaj sağlayacağınız konusunda lütfen bilgi veriniz. 
Çalışmalarınızda Başarılar Dileriz.



Cevap:

Sayın Müşterimiz;

İnceliğiniz ve takibiniz için teşekkür ediyoruz. Sorularınız Aşağıda cevaplayarak bilgilerinize sunuyoruz. 

  1. Yeni yapılanmamız stok yönetimi, müşteri takibi, ortak kazanç oluşturma ve karşılıklı süreç takibi şeklinde konumlanmıştır. 
  2. Müşterilerimizi Kamu Kuruluşları, Kurumsal Yapılar, Orta ve Küçük Ölçekli Müşteri sınıflarında tutacağız. 
  3. Çalışma süremiz, yaratılan katma değer gibi kıstaslara göre kademelendirmeler yapmaktayız. 
  4. WEB sayfamızda Kurumsal giriş bölümü açılmıştır. Öncelikle Kurumsal müşteri kaydı bölümünden sisteme üyelik yapmanızı rica ediyoruz. ilk üyeliğiniz oluşturulduktan sonra ilgili arkadaşlarımız size dönüş yaparak tüm ürün gruplarında ve çalıştığımız alanlarda sizin spesifik kaydınızı ve istatistikleri sisteme yükleyeceklerdir. 
  5. Sonuç olarak, çalışma sürekliliğimiz ve toplu alım davranışları gözlemlenerek tarafınıza özel fiyatlar sunulacaktır. 
  6. Ayrıca belirlenen hedefler ve bunların üzerinde ayrıca siz değerli müşterilerimize ek ürün, ek indirim imkanları sağlanacaktır.
Saygılarımızla

Gönderen: Ankara Merkez İller Bankası (5/21/2014)
Yorum:

Sayın Firma Yetkilileri;
Çevre ve Şehircilik Bakanlığının 2012/24 sayılı genelgesi kapsamında Türkiye genelinde Gerçek Zamanlı Uzaktan Atıksu İzleme Kabin sistemleri kurulumlarınızı yakından takip etmekteyiz. 
Bu proje kapsamında Kabin projelerine hangi kapsamda ne kadar süre ile garanti vermektesiniz. Müdahale süreniz nedir. Garanti süresi boyunca sistemlerinizi ne şekilde ne sıklıkla takip ediyorsunuz. Ek olarak sistemleriniz ile ilgili ön raporlama ve sürece bağlı istatistik tutabiliyormusunuz?
Çalışmalarınızda Başarılar Dileriz.


Cevap:

Sayın Kurum Yetkilileri;

2012/24 sayılı bakanlık genelgesi kapsamında sorduğunuz soruların aşağıda açıklamasını bilgilerinize sunarız.


  1. Kurulumunu yaptığımız sistemlerin garanti süresi 24 aydır.
  2. 24 ay garanti süreci içerisinde sistem %100 garanti kapsamı içinde tutulur. 
  3. Herhangi sarf ve ekipman için hiçbir ücret talep edilmez. 
  4. Kurulan tüm sistemler için gerekli kullanıcı eğitimleri ve kısa süreli ani pratik müdahale kitapçıkları verilir. 
  5. Bilgimiz dışındakullanıcı müdahaleleri sonucunda oluşan zararlar garanti kapsamı dışındadır. 
  6. Doğal Afetler ve Müşteri sorumluluğundaki altyapı sebebi ile oluşan hata ve arızalar garanti kapsamı dışındadır. 
  7. Sistemlerimiz 7/24 merkezi Ar-Ge merkezimizden takip edilmektedir. 
  8. Olası sorunlar için ön bilgilendirme ve süreç istatistik durumlarını yöneten alt yapıya sahibiz. 
  9. Kendi reel sunucularımız üzerinde müşteri anlık bilgilendirmeleri otomatik olarak yapmaktayız. 
  10. Garanti kapsamı süresi dahilinde rutin ayda 1 defa, arıza durumlarında 72 saat içerisinde sistemlerimize müdahale edebilmekteyiz.
Saygılarımızla

Son Yazılar

Askıda Katı Madde (AKM) Nedir ve Nasıl Ölçülür?

Ceren ÇORBACIOĞLU


09 Kasım 2015
Türbidite / Bulanıklık Nedir ve NAsıl Ölçülür?

Ceren ÇORBACIOĞLU


09 Kasım 2015
Kompozit Numune Alımı Hakkında

Ceren ÇORBACIOĞLU


09 Kasım 2015
Tarımsal Sulama Sularının Kimyası

İbrahim Kaplan


18 Ağustos 2014
Alg ve Alg Sınıfları Hakkında

Özkan URAL


18 Ağustos 2014

Müşteri Yorumları

  • Boifilm Monitörleri Hakkında... (Serdar Kande)

Tüm Yorumlar